11 Temmuz 2012 Çarşamba

Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı



"Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı"
Günümüz mesleği haline gelen Sosyal Medya Uzmanlığı için yeni sertifika  programı Tekstilkent Sanayici ve İşadamları Derneği katkılarıyla başlıyor.
Tekstilkent Sanayici ve İşadamları Derneği nin İŞKUR ile birlikte hazırladığı “Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı”nda 1. dönem başlıyor.

Arama motoru dünya devi Google ve Birçok üniversitenin yanı sıra Esenler Belediyesininde tam destek sağladığı eğitim programını başarıyla tamamlayan katımcılar Kurs bitiminde  iş sahibi oluyor.

Google Adwords Uzmanlığı Desteği !
Tüm katılımcılarımıza Google Sponsorluğunda Google Adwords uzmanlığı sertifikasyonu için hem eğitim hemde ücretsiz sertfika sınav hakkı sağlanacaktır

Eğitim Programı Detayları:
Eğitim sosyal medya uzmanlığı, e-ticaret ve kurumsal web sitesi yönetimi, intenet reklamcılığı ve temel donanınm konuları baz alınarak aşağıdaki dersler ile desteklenecektir.

Temel HTML ve Web Sitesi Yönetimi
Grafik Tasarım
Temel Donanım ve İşletim Sistemi
İnternet Reklamcılığı
Arama Motoru Optimizasyonu
Web Sitesi Analizi ve Raporlama

Katılım Koşulları
En Az Lise Mezunu,
17 - 29 Yaş Arası,
Sosyal Medya Alanında Kariyer Hedefi olan
Eğitim süresince tüm kursiyerlere işkur tarafından 20 TL günlük harçlık verilmekte olup SGK süreci başlatılmaktadır.

Program Süresi:
20 HAFTA ( 600 Saat )

Eğitim Yeri:
Tekstilkent Ticaret Merkezi. İşhanı Blok Kat 1 ESENLER / İSTANBUL