29 Kasım 2012 Perşembe

Ve Aralık...

Ajandam da hayatımda renk renk...



Yılın son ayıda başlamak üzere…
Aralık dediğimiz zaman tatlı bir telaş başlar… Yıl sonunda bitirilmesi gereken işler biran önce bitsin isteriz ki yeni yıla yeni işlerle temiz bir sayfa açalım… Açtığımız bu temiz sayfayı seçmekte Aralık ayına kalır J Benim olmazsa olmazımdır elimin altında küçük bir ajandam ve masa takvimim… O takvimin günleri doldukça hayatı boşa geçirmediğim dolu dolu yaşadığımı hissediyorum… Sizde kendinize uygun ajandaları D&R ve Mephisto’da bulabilirsiniz yani en azından ben oradan buldum J




Ben tercihimi küçük İstanbul ajandalarından yana kullandım, her yerde bana eşlik edebilecek boyutlarda olduğu için…

Ajandalar artık olması gerekenin yani sadece günleri belirtmenin dışında her sayfada farklı bir karşılama ile sunuluyor. Geçen 2 senedir kullandığım masamdan eksik olmayan ajandam Metis yayınlarına ait.. Her sene farklı bir tema ile sunuluyor.. Bu sene ajanda başlığı “olmayan kelimeler” idi 2013’te ise “Ayvayı yedik” ile karşımıza çıkacak…
Herkese kolay gelsin ;)