30 Mayıs 2012 Çarşamba

Bilgim Academy




Bilgim Academy

Mesleki gelişim eğitimi alabileceğiniz kurumlar arasında yer alan Bilgim Academy, Bilgi Üniversitesi Mezunlar Derneği tarafından kurulmuş bir eğitim birimidir. Eğitmenleri genelde Bilgi Üniversitesi mezunlarından oluşmakta. Ve hepsi sektöründe başarılı kurumlarda çalışan uzman ve yöneticiler.

Aldığım ilk insan kaynakları eğitimi Bilgim Academy’deydi. Bilgim Academy eğitim ücretleri uygun açıkçası bu yüzdende tercih sebebim olarak ilk burası olmuştu. Araştırma yaptığınızda da İnsan Kaynakları eğitimi veren kurumların fiyatlarının altında ve kaliteli. Gerek eğitmenler açısından gerekte kurum açısından bir olumsuzluk yaşamadım. Eğitimler Bilgi Üniversitesi Dolapdere kampüsünde verilmekte. Benim gittiğim dönemde sadece “İnsan Kaynakları Yönetimi” programı vardı ve başlangıç için güzel bir eğitimdi. Şimdi İnsan Kaynakları Yönetimi Uzmanlık programı da mevcut. Bunun yanı sıra Mülakat teknikleri eğitimi ile Zaman ve stres yönetimi eğitimleriyle de kişisel ve iş yaşamındaki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.

Ayrıca bireysel eğitimlerin yanı sıra kurumsal eğitim hizmetleride mevcut. 

Dipnot :) Eğer fırsat sitelerinden takip ederseniz uygun fiyata kurumun eğitimlerine katılma şansınız olabilir.

Detaylı bilgi almak isteyenler için www.bilgimacademy.com/



Mayıs 2012
Zühre Turunç