29 Mayıs 2012 Salı

Eğitişim Kariyer Enstitüsü





İnsan Kaynakları ve diğer mesleki yetkinlik programlarıyla Teşvikiye’de eğitim olanağı sağlayan Eğitişim Kariyer Enstitüsü, İK üzerine eğitim almak isteyen kişi ve kurumlara tavsiye edebileceğim firmalar arasında yer almakta.
Eğitişim Kariyer Enstitüsünde İnsan Kaynakları eğitimi Yetkinlik, Uzmanlık ve Mevzuat olarak ayrılmakta.

İnsan Kaynakları Yetkinlik Sertifika Programında (HR Hero), insan kaynakları alanını seçmek isteyen adaylara bütünsel bakış açısıyla insan kaynaklarını tanıtmayı hedefliyor. Üniversite eğitimi sırasında İktisadi ve İdari Bilimlerde okuyan öğrenciler tarafından bu sertifika programı tercih edilip İnsan Kaynakları departmanlarında çalışmak isteyenler için bilgi sahibi olmalarını sağlayabilir. Tavsiye edilir ;)

İnsan Kaynakları Uzmanlık Programında (Happy People Management), sektörden İK uzmanları ve yöneticileri tarafından verilen eğitimlerden oluşmakta. İK fonksiyonlarını tek tek inceleyip teorik bilgi üzerinden uygulamalara değinerek dersler devam etmekte. Eğitimler sonunda seçme ve yerleştirme, mülakat teknikleri, performans değerlendirme, eğitim ihtiyaç analizi, çalışan memnuniyeti, kariyer tasarımı, yetenek yönetimi gibi İnsan Kaynakları'nın ana fonksiyonlarında uzmanlık kazandırmayı hedefliyor. Bu program daha çok İK departmanında yeni çalışmaya başlamış adaylar için daha uygun olduğu düşünüyorum.

İş hukuku ve bordrolama mevzuatı yetkinlik sertifika programı, iş kanunu ve bordrolama üzerinden devam etmekte personel ve özlük işlerine dair ayrıntılı bir eğitim olduğunu garanti edebilirim J gittim oradan biliyorum J

Gelelim eğitim kurumu hakkında bilgiye J Eğitişim Kariyer Enstitüsü Teşvikiye’de. Ulaşımı açısından kolay. Haftasonları gerçekleşen eğitimler bütün gününüzü harcıyor gibi gözükse de eğitmenlerin sektörden uzmanlar olması, eğitimlerin ders gibi değil de sohbet sıcaklığında geçmesini sağlıyor. Çalışanlar güler yüzlü ve her konuda yardımcı oluyorlar. İnsan kaynakları eğitimi haricinde pazarlama, finans, reklam, iletişim, satış, yönetim ve girişimcilik eğitimleri de verilmekte.

Mayıs 2012 
Zühre Turunç