27 Haziran 2012 Çarşamba

Seçmece bunlar




Seçmece bunlar J


Yaz geldi, hoş geldi…

Kimi çalışanlar tatil planı yaparken, kimi tam gaz çalışmaya devam ediyor.

Ben çalışanlardanım ama hafta sonu kaçamaklarıyla tatili renklendirecek gruba dâhil ediyorum kendimi. Hangi grupta olursak olalım mutlaka yaz tatilini keyifli kılacak yol arkadaşlarımız oluyor çantamızın bir kenarında. Bazen kenarda kıyıda köşede duruyor, bazen de elimizden düşmüyor ama mutlaka oluyor. Benim yaz tatilim lisansüstü mülakatlarına hazırlıkla başladığı için öncelikli olarak İnsan Kaynakları Yönetim kitaplarımı okuyorum. Tabi ki yaz böyle geçmeyecek, geçmemeli J O yüzden kendime keyifle okuyacağım ve gündemi takip edeceğim bir kitap listesi oluşturdum. Benim listem belki sizinkilere de ilham verir diye paylaşmak istedim.


Polisiyeden aşka, kişisel gelişimden gazete yazılarına kadar çeşitli bir liste oldu benimki...

Tanrılar okulu okuyup keyif aldığım ve yine yeniden elime alacağım bir kitap olacak bu yaz. Ahmet Ümit, Canan Tan, Grange, Elif Şafak tüm kitaplarını keyifle okuduğum yazarlar. Yeni kitaplarını da kısa sürede okumak lazım. Listem de çok sayıda kitap yok bunun nedeni de okuyamayacak olmam değil okumaya geç başlayıp eylül sonu gibi düzenlenen “Sahaflar festivalini” beklememden kaynaklı. Sahaflar festivalinden aldıklarımı sizlerle paylaşmak isterim tabi zamanı gelince J

 





1. Sisle Gelen Yolcu

Jean-Christophe Grangé










2.Sultanı Öldürmek
Ahmet Ümit









3. Şemspare
Elif Şafak









4.İsim, Şehir, Bitki
Yılmaz Özdil









5.Issız Erkekler Korosu
Canan Tan









6.Yüzyıllık Yalnızlık
Gabrıel Garcia Marquez









7.Tanrılar Okulu
Stefano Elio D’Anna









8. Bir Soru Bir Aşk
David Nicholis







İyi okumalar… J




Haziran 2012
Zühre Turunç